zamowposilek.pl
Dodane przez admin dnia 27.08.2020 14:46
Szanowni Państwo,

Od 01.09.2020 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:

https://bit.ly/2CLKchV

lub skopiować powyższy link w całości do przeglądarki internetowej. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Safari. Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki, aby otworzyć):

jak się zarejestrować:
https://www.youtube.com/watch?v=mVUF8pUVsQM

jak płacić i zamawiać posiłki:
https://www.youtube.com/watch?v=d-c0r6f06Po&t=168s
Rozszerzona zawartość newsa
Szanowni Państwo,

Od 01.09.2020 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:

https://bit.ly/2CLKchV

lub skopiować powyższy link w całości do przeglądarki internetowej. Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Safari. Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki, aby otworzyć):

jak się zarejestrować:
https://www.youtube.com/watch?v=mVUF8pUVsQM

jak płacić i zamawiać posiłki:
https://www.youtube.com/watch?v=d-c0r6f06Po&t=168s

Nowy system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki a potem złożyć zamówienie. W pierwszym tygodniu od rejestracji, aby dać czas na oswojenie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 30 zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty, środki wykorzystane z debetu należy później spłacić.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony. Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji najpóźniej w dniu poprzedzającym dostarczenie posiłku do godziny 22:00. Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.

W razie problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta aplikacji bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pozdrawiamy
zamowposilek.pl